reklama

Dovoľte mi druhé bábätko, prosím !!!

Najkrajššie poslanie ženy je materstvo. Pre milujúcu matku je to najväčší zmysel života a veľa obetavých matiek žije a všetko ich úsilie smeruje len k svojim deťom. Avšak nie každá rodina má to šťastie mať svoje vlastné deti. Sú bezdetné páry, ktoré túžia po deťoch viac ako po čokoľvek inom na svete. Ja to šťastie mám. Som matkou krásneho, zdravého a múdreho synčeka. Teraz už má 7 rokov. Nekonečne túžim po druhom dieťatku. Ale.......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Pýtate sa aké ALE ? Mnoho rodičov nemôže mať deti pre zdravotné problémy. Ja a aj môj manžel sme úplne zdravý pár. Žiaľ žijeme na Slovensku. Keďže sme nezdedili byt ani nám mesto žiadny nepridelilo, sme zaťažený ako mnoho iných ďalších párov hypotékou. Mimo hypotéky sme sem tam niečo zobrali na splátky. Obaja pracujeme na tri smeny ako operátory výroby, to znamená, že nemáme žiadne manažérske platy. Kupovať spotrebiče z výplaty sa asi ťažko dá. Celkom obyčajná, mladá rodinka žijúca na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Momentálne vyžijeme len tak-tak. Problém by nastal, keby sme sa rozhodli mať naše vytúžené druhé dieťatko. V našom štáte poberať rodičovský príspevok znamená ,že môj momentálny príjem klesne o polovicu. Štát nás vlastne núti vybrať si medzi životom na ulici a druhým dieťaťom. Možno si mnohý pomyslia, že je to prehnané tvrdenie. Žiaľ je to skutočná realita.

Prečo musí znamenať nástup na materskú dovolenku hlboký pokles príjmu do rodinného rozpočtu? Na prvej materskej som bola len 7 mesiacov , takisto z finannčných dôvodov, som nastúpila do práce. Od vtedy som stále zamestnaná. Nezaplatila som dosť odvodov a daní tomuto štátu, aby som mohla tri roky spokojne vychovávať bábätko? Bolo by spravodlivé , keby poriadne pracujúce matky, ktoré sa rozhodnú pre dieťa dostávali toľko, koľko zarábali v zamestnaní. Taká čo nikde predtým nepracovala, by dostávala výšku súčastného rodičovského príspevku. Tak by rozpočet slušných rodín nijako finannčne neutrpel. Som si istá, že by sa tak zvýšila pôrodnosť na Slovensku a nie len rómskych detí, ktoré nikto nevychováva k pracovnym návykom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mali by sa vládny predstavitelia zamyslieť ako motivovať mladých ľudí, aby sa rozhodli založiť si rodinu. Zatiaľ čo su motivovaný iba neprispôsobiví občania, ktorí si nerobia starosti či mať v dnešnej dobe dve, tri, či viac detí.....

Samozrejme na všetko majú odpoveď, že niesú peniaze. To je odpoveď, ktorú počúvame dookola. V poriadku, keď niesú tak niesú. Nech teda vytvoria možnosti pre otcov a živiteľov rodín, aby zarobili dosť na to, aby uživili svoje rodiny a aj matky na materskej dovolenke.

Druhé dieťatko sa pre nás rovná strate strechy nad hlavou.Neviem si ani predstaviť, k čomu by ma tento štát dohnal, keby som otehotnela neplánovane..... Určite nie sme jediná rodina na Slovensku ,ktorá rieši problém či vôbec mať v tejto dobe dieťa. Takéto istoty nám zabezpečili naši vládny predstavitelia. Sme vám veľmi vďačný.

Michaela Varsová

Michaela Varsová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá slovenská maminka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu