reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Varsová

Michaela Varsová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá slovenská maminka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Dovoľte mi druhé bábätko, prosím !!!

Michaela Varsová

Dovoľte mi druhé bábätko, prosím !!!

Najkrajššie poslanie ženy je materstvo. Pre milujúcu matku je to najväčší zmysel života a veľa obetavých matiek žije a všetko ich úsilie smeruje len k svojim deťom. Avšak nie každá rodina má to šťastie mať svoje vlastné deti. Sú bezdetné páry, ktoré túžia po deťoch viac ako po čokoľvek inom na svete. Ja to šťastie mám. Som matkou krásneho, zdravého a múdreho synčeka. Teraz už má 7 rokov. Nekonečne túžim po druhom dieťatku. Ale.......

  • 27. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Ako vyriešiť naše dlžoby?

Michaela Varsová

Ako vyriešiť naše dlžoby?

To , že prečo sú v našej krásnej milovanej krajine  ľudia zadĺžení a zaúverovaní ,o tom snáď písať netreba. Je ich stále viac a viac v bezvýchodiskovej situácií. Strach otvoriť poštovú schránku: „ No čože to dnes máme? Ďalšia upomienka, posledná výzva alebo postúpenie pohľadávky?“ Doporučený list od exekútora.

  • 24. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu